03 July 2011

Kecewa

MySpace

Sungguh aku kecewa
kecewa dengan sikap mereka yg xpunya sifat hormatkan orang lain
kecewa dengan sikap mereka yg masih belum matang
kecewa dengan sikap malas mereka
kecewa dengan segala-galanya...

sungguh aku kecewa
sebab kalian dah buat aku titiskan air mata utk kalian
tahu tak aku sayangkan kalian semua
tahu tak aku kasihkan kalian semua

sungguh aku kecewa...


buat anak2 didikku...
insaflah selagi masih ada kesempatan, selagi belum sampai kesempitan
ubahlah sikap kalian andai kalian mahu berjaya..
orang yg malas selalu bagi alasan
cikgu benci semua alasan-alasan kalian...
cikgu hanya mahukan kalian kecap kejayaan
cikgu mahu kalian berjaya dunia akhirat...

Ya Allah...
Kau lindungilah anak didikku...
Kau berikanlah mereka kefahaman yg jelas...
Kau perkuatkanlah iman mereka
Kau berikanlah kejayaan yang cemerlang kepada mereka...
amin...


Cikgu maafkan atas segala sikap kalian yg xmatang itu
moga-moga cikgu diberi kekuatan dan ketabahan dalam mendidik kalian...

cikgu sayang kamu semua !!!

MySpace


nota kaki:
~ sangat2 terasa hati ng sikap mereka td...
~ aku perlu kuat...perlu tabah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...