04 February 2013

Terima Kasih

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


Alhamdulillah...
Terima Kasih Ya Allah
Terima kasih atas nikmat dan rezeki yang telah Kau kurniakan ini
Aku bersyukur pada Mu Ya Allah
Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar
Engkau Maha Mendengar segala rintihan hamba Mu ini
Terima kasih Ya Allah...

********************************************

Baru check result tadi,
Tak sangka sangat-sangat
Bila menatap bait-bait angka di slip exam aku
Satu permulaan langkah yang baik
Menjerit kegirangan aku sambil berlari mendapatkan Abah dan Bonda
Lantas aku pelok mereka erat-erat
Terima kasih Bonda
Terima kasih Abah
Terima kasih kerna lidah kalian tidak pernah putus-putus berdoa untuk anakmu ini
Terima kasih...

Terbalas jua perjuangan aku selama ini
Memang penat kembali menjadi student dalam masa yang sama menjadi pendidik
Aku pernah menjadi insan yang 'stress'
Aku pernah menangis kerna rasa tidak kuat untuk teruskan
Tapi aku insan yang dahagakan ilmu
Aku yakin janji Allah
Allah mendengar rintihan aku
Terima kasih Ya Allah..

Semoga sem depan akan menyuntik semangat yang baru
Untuk aku terus berjaya dalam perjuangan ini
Terima kasih sahabat-sahabatku


Untuk awak,
Terima kasih untuk segala sokongan dan suntikan semangat dari awak
Terima kasih untuk gelak tawa yang awak berikan di saat saya sedang stress
Terima kasih awak..



PNG : 3.92 :) Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...