11 July 2010

Mandi Bersama Si Merun

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Adesss....sungguh penat hari ini, tambah-tambah pulak lepas mandi bersama si Merun. Kasihan pada si Merun...dah berapa minggu bersalut debu dan kekotoran. Maklum laa...weekend pon sy sentiasa sibuk, if xde program di sekolah, sy gemar meronggeng2 bersama si Merun..hahaha.

Sekarang si Merun sudah hensem dan wangi. Saya siap sembur fabreze lagi, memang arwah laa semua microorganisma yang tengok syiok wat penempatan di dalam perut si Merun. Habis basah kuyup diri sy selepas mandi manda bersama si Merun. Penuh aura saya sental kaki si Merun...sekarang sudah berkilat. Badan pon berkilat jugak....siap leh betulkan tudung lagik guna pantulan di badan si Merun.

Esok boleh la pergi ke sekolah dengan penuh gaya bersama si Merun..lalalala ^o^. Di bawah adalah wajah sebenar kekacakan si Merun...


|inilah si Merun yg hensem lagi kacak|


|aksesori di dalam perut si Merun|

Actually si Merun ini kepunyaan my Abah. Sementara nak kumpul duet beli kereta beso2...Abah suruh pakai si Merun dulu. Naseb baek laa dapat posting dekat ngan rumah...hehehe. So bila dah diberi kepercayaan oleh Abah untuk bersama si Merun, kena la jaga dia baek2.

Alhamdulillah..setakat ni xde lagik kejahanaman yg telah sy buat pada si Merun. Tapi penah sekali accident di Epoh....masa tu sy on da way nak pi UTP, Tronoh. But dats not my fault....tapi kasihan pada kereta belakang si Merun...dasat jugak kena momentum accident tu...sebabnya pas dia langgar si Merun...kereta belakang lak langgar kereta dia. Memang remuk kereta Atos tu. Semua ni gara2 dua kereta di hadapan si Merun. Naseb baek si Merun ada helmet di belakang (spare tyre)...so ia xde la memberi kesan kesakitan pada si Merun.



Nota kaki:
- baru lepas berborak bersama jebat. Suka beliao membuat diriku jeles,,huh!
- mahu minom sesuatu yg mampu buat diriku bertahan malam neh.
Mahu tengok final world cup pagi neh..yeahhh!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...